Translate

КАРАНТИН З 06.04. - 10.04.2020

Навчальний матеріал на 06.04.2020р.

Я досліджую світ

 Рух і час .Символи Австралії
Уперед, Австраліє!
Знаєте, що спільного у птаха ему і кенгуру? Вони обоє  хоч і вміють задкувати, але роблять це рідко і рухаються тільки вперед. Зображення цих тварин на гербі Австралії символізує рух уперед і швидкий прогрес. Девіз країни — «Уперед, Австраліє!», а її гімн — «Розвивайся, прекрасна Австраліє!».

Герб Австралії 

Державний герб Австралії зображений у вигляді щита, що підтримується з обох боків кенгуру і птахом ему в обрамленні квітучих гілок евкаліпта. І кенгуру, і ему в живій природі зустрічаються тільки на цьому континенті. Крім того, на щиті можна знайти зображення лева, лебедя та птаха, схожого на великого ворона.
 Головними мешканцями австралійських саван та напівпустель є кенгуру.
Гімн Австралії 


Які ще тварини зображені на гербі Австралії?
Руханка



Через те, що клімат Австралії в основному є спекотним та посушливим, тут часто виникають пожежі. Остання особливо велика пожежа відбулася наприкінці 2019 року і призвела до загибелі величезної кількості (близько мільярда) тварин, знищення 63 мільйонів гектарів лісу (для порівняння — це площа декількох областей України). Також вогнем знищено понад 2500 будівель та загинуло 25 людей. Щоб допомогти Австралії побороти пожежу, весь світ збирав кошти, що були направлені на допомогу постраждалим людям та тваринам. З багатьох країн до Австралії прилітали волонтери та фахівці у різних галузях, аби на місцях допомагати австралійцям.
Пожежі в Австралії



Волонтерка шиє мішечки для тварин



• Як впливають пожежі на природу, життя людини і тварин? 
• Чому можуть виникати лісові пожежі
Пожежа у лісі може виникнути через удар блискавки, розведеного людиною багаття чи випадкового загоряння під час спекотної і сухої погоди.
Гра "З'єднай цифри за порядком."

Природні зони в Австралії



- Що займає найбільшу площу  Австралії?
- Що є "червоним серцем" Австралії?
-Як використовують в Австралії пустелі?

Математика

Складання таблиці множення числа 6.Творча робота над задачами.








Навчальний матеріал на 07.04.2020р.

Я досліджую світ

Виготовляємо календар. Чому буває день і ніч?

 

Руханка 


Чому буває день і ніч?

Чому буває день і ніч? 
Я розкажу, у чому річ. 
Земля на місці не сидить, 
Вона круг Сонечка біжить! 
І щодоби із року в рік 
Під Сонцем гріє кожен бік. 
Звуть Схід і Захід ті боки, 
Там щодоби все навпаки. 
Як Схід до Сонця робить крок, 
То Захід спить біля зірок. 
Як Схід у темряву летить, 
То Захід в Сонечка гостить. 
Земля, як дзиґа, мчить весь час, 
Тому то день, то ніч у нас.
Наталія Карпенко

Зміна дня і ночі(відео)



Схід та захід сонця у Сіднеї(відео)



Відеоанімація зміни дня і ночі(відео)



• Поясніть, чому відбувається зміна дня і ночі.
• Якщо у нас день, яка частина доби на протилежному боці планети?

Математика

Засвоєння таблиці множення числа 6. Робота над задачами. Визначення часу за годинником.





Визначення часу за годинником.(відео)


Запиши в зошит час ,який проговорює ґава

Робота над задачами.(відео)




Запиши задачі в зошит.

Українська мова 

Маленькими кроками до великих перемог. «Я все зможу!» (за Дженніфер Мур-Маллінос) 


Я ВСЕ ЗМОЖУ!
Більшість людей пересуваються на ногах. Мої ноги погано працюють. Тому мені потрібен інвалідний візок. У мене чудовий візок. Він завжди зі мною: у школі, вдома та навіть у ванній кімнаті. Не знаю, що б я робив без нього! Усі діти у школі раді бачити мене. Але, граючи на майданчику, вони ніколи не запрошують мене до гри. Може, вони бояться мого візка? Може, деякі діти думають, що їхні ноги теж припинять працювати, якщо вони до мене наблизяться? А може, вони бояться, що я не зможу грати, постраждаю під час гри та зіпсую все? Але я хочу бути таким, як усі! Хочу радіти разом з іншими! Одного разу я спостерігав, як діти грали в баскетбол. У мене з’явилася ідея. Якщо я навчуся вправно рухатися на візку, інші діти це побачать і запросять мене грати з ними.Я почав самостійно тренуватися щодня. Мені довелося вдягати рукавички, бо на долонях з’явилися мозолі. З часом мої м’язи на руках зміцніли, і мені стало легше керувати візком. Я навчився швидко рухатися вперед, назад та по колу, просуватися крізь дверний проріз. Оскільки я не можу пересуватися на візку сходами, мені було важливо навчитися користуватися пандусом. Мені було дуже страшно та важко, іноді навіть хотілося здатися. Але я продовжував працювати. Згодом у мене вийшло. Коли я навчився добре керувати візком, настав час тренуватися вести м’яч і закидати його в кошик. Це було нелегко! Мені допомагали батьки. Спочатку я програвав. Але настав той день, коли я вперше влучив м’ячем у кошик! Тепер я граю у шкільній баскетбольній команді. Немає значення, що я в інвалідному візку. Я знаю, що можу багато з того, чого не вміють інші діти. Це робить мене щасливим!
Пандус — пологий в’їзд, що замінює сходи.

- Які почуття викликало в тебе прочитане оповідання?
- Які почуття він переживав?
Правильно прочитай.
Сусідській, виповнилося, здоровенною, спритник, енциклопедія, настрибалися, наполохалася, підбадьорювали.



Робота над деформованим текстом(відео)




Виконуй завдання відповідно до відео


Навчальний матеріал на 08.04.2020р.


Я досліджую світ

Активний і пасивний відпочинок

Активний відпочинок

Австралійці — струнка нація. Тут небагато людей мають зайву вагу. А все тому, що вони надають перевагу активному відпочинку. Активний відпочинок — таке проведення дозвілля, під час якого людина багато рухається.  
 Мешканці Австралії у вільний час люблять займатися спортом, грати у спортивні ігри разом із друзями та родиною. Так кожен четвертий австралієць регулярно займається якимось з видів спорту. Серед відомих австралійських спортсменів є плавці, серфери й гравці у великий теніс, це найпопулярніші види спорту в країні.

• Що таке активний відпочинок?

• Які види спорту та рухливі ігри ви побачили у відео? 
• Які з них вам подобаються найбільше? 
• Які види спорту є популярними як в Австралії, так і в Україні?

Щоб зберегти здоров’я та весело провести час, необхідно відпочивати активно, наприклад, займатися спортом або грати у рухливі ігри. Такий відпочинок не лише знімає втому, а й тренує наше тіло. Тому більшість австралійців, які захоплюються спортом, мають міцне здоров’я.

Руханка


Гра "Вгадай вид відпочинку"

Вірш

Вова вивчив всі слова
Заболіла голова.
Потім Вова відпочив. 
Потім дерево садив. 
Недарма він все робив 
— Вову вчитель похвалив. 
Ганна Чубач
• Чому вчитель похвалив Вову? 
• Що робив хлопчик після того, як вивчив слова?

Після навчання потрібно відпочивати активно, трохи порухатися.

Математика


Складання таблиці ділення на 6 (відео) 

Ознайомлення із задачею на знаходження двох добутків. (відео)

Запиши задачу в зощит.

Уточнення поняття «ціна», «вартість».(відео)



Українська мова 


Текст-розповідь. Характерні ознаки тексту-розповіді. Навчаюся розрізняти текст-розповідь(відео)


Руханка



Складіть текст - розповідь і запишіть в зошит.

Чи варто ризикувати? «День народження» (за Оксаною Радушинською) .

ДЕНЬ НАРОДЖЕННЯ
 Сьогодні Славка Хоробрика запросили на день народження. Сусідській дівчинці Маринці виповнилося вісім років. У визначений час Славко «озброївся» букетом і здоровенною книгою «Енциклопедія для дівчаток» — усе це подарунки Маринці. Дітей зібралося багатенько. Усі веселилися, куштували різні смаколики, запивали солодощі соком, грали в усілякі рухливі ігри, випускали в небо повітряні кульки, а потім — почалися танці! Коли діти вже добряче настрибалися під музику 1 геть потомилися, Маринчин однокласник Дмитро напустив на себе таємничого вигляду і дістав із кишені кілька довгастих барвистих «олівців» із «хвостиками».
— То що, годі дитячих веселощів? Може, постріляємо? — поважно запитав він у гурту. — Чим? Оцим? — глузливо захмикали хлопці. — Олівці не стріляють! — А це не олівці, — гордовито заперечив Дмитро. — Що ж це тоді? — усі зацікавилися. — Це — петарди! — проголосив власник «олівців». — Ой! Мене сваритимуть!.. — наполохалася Маринка, бо не раз чула, як голосно вони вибухають. — Не сваритимуть. Ми тільки разок стрільнемо. А потім скажемо, що нічого такого не було! — розкрив свій план спритник. — Погоджуйся, Маринко! Це ж так весело! — взялися вмовляти дівчинку гості. — Справді! Це так по-дорослому, — підбадьорювали вони. — Я не знаю... — геть розгубилася Маринка.
- Від чийого імені ведеться розповідь в оповіданні?  
- Про що розповідається в оповіданні? 
- Що Славко подарував Маринці на день народження?  
- Як діти проводили час у гостях? Який у них був настрій?
Прочитай правильно:
Набундючився, вочевидь, найзаповітніше, запропонувала.

Фізична культура


Шановні учні! Для розширення ваших знань у світі спорту, пропоную вашій увазі, відео перегляд сучасних мультфільмів.

Нагадую всім, відео перегляд ви можете спостерігати на ютуб каналі за посиланням.









Навчальний матеріал на 09.04.2020р.


Я досліджую світ

Алгоритм першої допомоги 

Пригадай ,що таке алгоритм? Так ,алгоритм- це послідовність команд для виконавця. Давай розглянемо алгоритм першої допомоги.
Адже ,якщо ти поранишся, необхідно звернутися за допомогою до батьків, лікарів,або інших дорослих. Але вони не завжди можуть бути поруч. Тому треба вміти самому надавати собі першу допомогу.
Давай дізнаємось,як?
- Кожна людина повинна знати, що треба робити при отриманні травми і як надати першу допомогу людині, що постраждала. При складних травмах без допомоги дорослих і лікаря не обійтись. А ось невеличкі рани можна обробити власноруч.
Руханка



Обери ситуацію, напиши, що трапилось та опиши алгоритм допомоги. Обгрунтуй свою відповідь та надішли вчителю будь-яким зручним способом.


Практична робота «Вчимося ставити нагадування»

Прочитай текст
Подумай , на яку подію ти поставив би нагадування?
Тепер давай спробуємо зробити це на папері
Намалюй за зразком телефон

Напиши нагадування про важливу подію на шаблоні у вигляді смартфону.

Фізкультхвилинка для очей


Українська мова 

Текст-опис. Характерні ознаки тексту-опису. Навчаюся розрізняти текст-опис(відео)



Складіть текст -опис за початком і запишіть в зошит.

Навчальний матеріал на 10.04.2020р.


Українська мова

Пригадайте, про що йшлося в першій частині оповідання. Як, на вашу думку, будуть розгортатися події у творі?
Чи варто ризикувати? «День народження» (за Оксаною Радушинською) (продовження)

— Нізащо не погоджуйся! — впевнено сказав Славко Хоробрик. — Ти ж добре знаєш, як це небезпечно! — Що тут небезпечного? — набундючився Дми- трик, мов індик. — Бабахнемо разок — і все! — Не все, — заперечив Славко. — Ти знаєш, що після такого «бабаху» рука може залишитися без пальців? — Ой! — Маринка від страху аж очі заплющила. — Ой-ой! — зойкнули за нею інші дівчатка. — Зі мною такого не станеться, — пирхнув Дмитрик. Але бажання «бабахнути» у нього, вочевидь, поменшало. — А якщо станеться? — не відступав Славко. — Уявляєш: ти не зможеш тримати ні ручки, ні ложки, ні шапки... А то й не тільки ти, а ще хтось, у кого петарда випадково поцілить.Діти затихли. Кожен уявив цю страшну картину. Невже Дмитрик усе-таки візьметься стріляти петардами? Це ж справді небезпечно! — Ну їх, ці петарди, — буркнув Дмитрик. — Обійдемося без них... — Ура! — загукали діти. І тут до кімнати увійшла Маринчина мама з величезним шоколадним тортом, у який було встромлено і яскраво палало вісім свічечок! Це було так красиво й урочисто! — О-о-о! — тільки й видихнули захоплені дітлахи. — Задмухуйте всі разом! — запропонувала їм Маринчина мама. — І не забудьте про найзаповітніше бажання, — нагадала вона. Усі діти збилися довкруж торта і на рахунок: «Один... Два... Три!» — одночасно задмухали на свічки. Потім кожному дісталося по шматкові смачнючого торта із шоколадним кремом і... надією, що заповітне бажання здійсниться.
- Хто з дійових осіб сказав: «Нізащо не погоджуйся!.. Ти ж добре знаєш, як це небезпечно!»?
- З якою метою герой твору сказав ці слова?
-Прочитай, як гурт дітей поводився після слів Славка.
- Який у них був настрій у цей момент? Чи змінився їхній настрій пізніше? Як? Що цьому сприяло?
- Хто з героїв твору тобі сподобався? Чому?
- Що ти схвалюєш і засуджуєш у поведінці персонажів твору?
- Визнач головну думку твору.

Пройди тест на сайті "На урок"

Математика

Засвоєння таблиці ділення на 6. Поняття «коло». Розрізнення понять «коло» і «круг». Порівняння виразів.(відео)


Виконуємо завдання відповідно до відео.






МИСТЕЦТВО

Тема:  Карнавал птахів



Малюйте улюблених птахів.

Англійська мова

Познайомитися з назвами продуктів. Вчитися ставити запитання "Я люблю..", "Я не люблю.." Передивитися відеоуроки. Бажаю успіхів!









Зворотній  зв'язок  електронна пошта  stewart@kiroff.net

Немає коментарів:

Дописати коментар

«Найдосвідченіший педагог ніколи не повинен спинятися на  досягнутому, бо якщо немає руху вперед, то неминуче  починається відстава...