Дистанційне навчання з 12.05 - 15.05.2020р.
Вівторок 12.05.2020.
Я досліджую світ
Тиждень Вчимося бути самостійними
Сам вдома
Про безпеку власну дбаєм.
Уроки вдумливо
вивчаєм.
Знаєм правила ми з „НЕ”.
Пам’ять нас не підведе.
Епіграфом
до нашого уроку будуть такі слова:
« Пам'ятай, життя є дар; і той,
хто його не цінує, цього дару не заслуговує ».
Леонардо
да Вінчі
-Пригадайте, які служби створені для допомоги населенню.
-З якою метою створені ці служби допомоги?
-Як правильно і за яким телефоном викликають пожежний загін? Службу газу?
Аварійну службу?
- На сьогоднішньому уроці ми вивчимо ваші основні дії, якщо ви знаходитесь вдома самі . Ці знання вам необхідні, щоб зберегти
здоров'я, майно вашої родини, а можливо, і своє життя.
Прочитайте вислів. Подумайте , яке в нього значення.
Мій
дім - моя фортеця.
( Я
захищений, поки я вдома. Поки не впустив у дім чужого. )
Життя кожної людини - це цінність. Із року в рік ви стаєте
доросліше, самостійніше. І досить часто батьки залишають вас вдома самих. Ви,
звичайно, знаєте, що дім - ваша фортеця, але, проте, і там вас можуть підстерігати небезпеки. Іноді вам
навіть здається, що дорослі дуже турбуються про вас. Проте, погодьтеся, що у
вас ще замало знань і досвіду. Пам'ятайте, що головне
- це уміти уникнути загрози життю і здоров'ю, інакше кажучи
- небезпеки. Зараз ми з вами детальніше поговоримо про небезпеки, які можуть
виникнути вдома, і про те, як треба поводитися в різних ситуаціях.
Пам'ятайте, що ваша особиста безпека багато
в чому залежить від вас.
Перегляньте відео і запам׳ятайте!
Я досліджую світ (технології)
Аплікація "Мій дім"
Зразки аплікацій
Створіть свою аплікацію і надішли учителю.
Математика
Ділення на 1 і ділення рівних чисел.
Обчислення значень буквених виразів. Обчислення периметра прямокутника.
Працюємо відповідно до відео
Англійська мова
Переглянь відео та попрацюй в прописах.
https://www.youtube.com/watch?v=Tv9VMGkDoX4
Українська мова
Діагностична робота.Списування "Квіти"
Що? Де? Коли? Як? Чому? Микола Леденцов «Морський коник»
Переглянь відео
Правильно прочитай
Підведеться, якнайвище, видивляється, відштовхується.
Микола Леденцов
Морський коник
Коли ти побачиш уперше морського коника, то, мабуть, усміхнешся: «Хіба це риба?»
Луски в коника немає, плавник один, рот — неначе трубочка, хвіст довгий і закручений, як крендель, та ще й дуже чіпкий. А очі можуть водночас дивитися в різні боки: одне око — ліворуч, друге — праворуч. Точнісінько, як у камбали.
Однак це все ж таки рибка. Живе вона в теплій морж ській воді, де багато водоростей. Причаїться коник поміж рослин і всотує ротом морську воду. Що потрапить йому до рота — рачки або черв’ячки — те й з’їсть.
Або ж буває і таке. Обхопить хвостиком водорость, підведеться якнайвище і видивляється на всі боки — чим би тут поживитися? Голівка підведена, як у молодого коня. Через це, мабуть, і називають цю рибку морським коником.
Але він не бігає, а плаває. Не опускаючи голови. Від води відштовхується своїм одним-єдиним плавником.
Коник може «вдягатися» під колір рослин. Вони зелені — і він зеленіє. Вони бурі — і він буріє. Так краще сховатися серед водоростей і врятуватися від ворогів. Вирішать, що ти — водорость, і не зачеплять.
А ще морський коник може рохкати, як порося, тільки тихо-тихо. Оце так кінь!
- Що нового ти дізнався (дізналася) з тексту?
- Прочитай опис зовнішності морського коника. У якому абзаці він міститься?
- Де живе і чим харчується морський коник?
- Що допомагає морському конику рятуватися від небезпеки?
-Яка інформація про морського коника зацікавила тебе найбільше?
Пройди тест на сайті "На урок"
Середа 13.05.2020.
Я досліджую світ
Сам надворі
Сьогодні ти ознайомимося з правилами безпечної
поведінки надворі. Будеш вчитися бути розсудливим, обережним, винахідливим,уважним і дисциплінованим.
Переглянь відео і запам׳ятай!
Правила безпечної поведінки
надворі:
- Не грай на будмайданчиках.
-Не заглядай у трансформаторну будку. Там
надзвичайно висока напруга, вона може бути смертельно небезпечною.
-Будь обережний у парку, на пустирі, у лісі: не
ходи в такі місця один.
-Без супроводу дорослих не виходь на лід. Це
небезпечно!
-Не
можна розмовляти з незнайомцями, брати будь-які предмети з їхніх рук, йти з
ними.
-Не
можна брати з землі і навіть підходити до небезпечних предметів: шприци, ножі,
биті пляшки, дивні пакунки і т.д.
-Можна
гратися на будівельних майданчиках, там дуже цікаво.
-До
лісу можна ходити з друзями або одному.
-З
незнайомцями можна товаришувати та приймати від них подарунки.
-Не
брати на прогулянку цінні речі.
Математика
Ділення числа 0. Неможливість ділення на 0.
Обчислення значень виразів на дві дії.
Виконуємо завдання відповідно до відео.
Фізична культура
Продовжуємо вивчати комплекс вправ
Українська мова
Повторення. Звуки,букви,алфавіт. Речення.
Виконай завдання в зошиті за зразком.
Прекрасний світ. Олена
Полянська «Щоб завжди був світ прекрасним»
Прочитай вірш і вивчи!
Олена Полянська
ЩОБ ЗАВЖДИ БУВ СВІТ ПРЕКРАСНИМ
Як створити гарний настрій,
аби він усіх зігрів,
щоб завжди був світ прекрасним
і ніколи не сірів?
Щоб троянди всюди квітли,
і ніхто не воював,
щоб росли щасливі діти
у щасливих тат і мам!
Щоб завжди був світ прекрасним
і ніколи не сірів, —
ти навчись бажати щастя
всім-усім, кого зустрів!
Розповідь вірша відправити учителю.
Четвер 14.05.2020.
Я досліджую світ
Обережно шахраї. Безпека вдома.
Дітки,
сьогодні листоноша нам знову принесла листа від тітоньки Сови. Вона пропонує нам провести урок
обережності, на якому ми маємо розглянути правила поведінки з незнайомими
людьми.
Кого
ми називаємо незнайомцями?
Прочитай вірш
“З незнайомими людьми —
обережний будь завжди”
Смачний
рум'яний Колобок,
Утік
із дому — і мовчок:
По
лісу сам собі гуляв,
Куди
іде, нікому не сказав.
Себе
він дуже вихваляв
І
Зайцю, Вовку й Ведмедю.
Хоча
нікого з них не знав,
Та
все їм розповів про себе.
Коли
з Лисицею зустрівся,
Він
так дурненький веселився,
Що
згодивсь на язик їй сісти,
Хитрюга
ж та надумала малого з'їсти.
Співаючи,
він їй розповідав,
Що
з дому втік, у лісі сам гуляв.
Лисиця
слухала, пісні хвалила,
А
тоді враз швиденько
його
з'їла
В
цій казці для дітей наука:
Що
й люди є, як «Лиска-Злюка».
Без
дозволу, щоб не ходили з дому,
Про
себе не розповідали щоб нікому.
Коли
буває незнайомці ось такі
Чіпляються
до тебе хитруни,
Запрошують
в машині покататись,
Цукерку
з'їсти, з ними десь погратись,
Ім'я
своє не називай,
Від
НИХ швиденько утікай.
Як
не пускають, то кричи:
«Це
злодії, допоможіть мені!»
1.
Що зробив смачний рум'яний Колобок?
2.
Кому вихваляв себе Колобок?
3.
Хто обдурив Колобка?
4.
На кого бувають схожі хитруваті незнайомці?
5.
Що можуть пропонувати тобі незнайомі люди?
6.
Чи можна їм розповідати про себе?
7
Як покликати на допомогу
-
У нашому житті, діти, також зустрічаються небезпечні люди. Таких людей називають злими або
непорядними. Зовні ці люди такі ж, як усі. Це тільки в казках розбійника, шахрая, злодія
легко впізнати! А справжнього
злодія іноді не відрізнити від звичайної людини. Тому з раннього дитинства вам слід
знати, що люди різні і
мати справу необхідно тільки з тими, кого ви знаєте, з ким познайомили вас батьки. Всі інші – це незнайомі
люди.
1. Безпека у ліфті, підїзді
Ліфт відкрився, як
завжди. Раз у раз, як хто чужий
Ти хотів зайти туди,
(Може бути лиходій!)
Та побачив, молодчина,
Причепився, не пускає,
Там стоїть чужий мужчина.
Чи цукерки обіцяє,
Посміхається тобі: Не
лякайся, не мовчи,
„Гей, малюк, заходь
сюди!” Краще голосно кричи:
„Ні, - кажи, - я почекаю,
„Ой, пожежа, дім палає!” -
Тато слідом поспішає.
Подивись, він вже тікає.
-
Зустріти незнайомців можна навіть у своєму під'їзді. Тому, щоб не стати жертвою злочинців розгляньте
ілюстрацію і скажіть, що необхідно зробити,
перед тим, як зайти у під'їзд? (Якщо нікого незнайомого нема - заходимо)
-
Заходити ви у під'їзд і чекаєте ліфт. В цей час підходить незнайома людина і
зупиняється біля вас. Відкриваються двері ліфта, людина заходить в середину. А що
робити вам?
- Ви повинні не боятися і не соромитися
сказати: "Я поїду іншим разом!".
Якщо ця людина буде кликати вас – відразу відійдіть до сходів, а ще краще – вибігти з під'їзду.
Твердо запам'ятайте: не можна сідати в ліфт з
незнайомцями.
2. Безпека на вулиці.
Така
небезпека може чатувати на вас і на вулиці. До вас може підійти незнайомець і попрости
допомогти знайти котика, запропонувати покататися на машині, подивитися кіно, пограти у
комп'ютерну гру.
-
Як ви вчините в такій ситуації?
- Запам'ятайте просту істину: дорослі повинні
звертатися за допомогою
до дорослих , а не до дітей. Найкраще – взагалі не говорити з незнайомцями або ввічливо сказати:
"Вибачте, я вам не зможу допомогти, я вас не знаю" – швидко відійти
або відбігти.
- Дітям необхідно знати декілька правил безпеки
на випадок зустрічі з
незнайомцями.
1.Якщо людина здається вам
підозрілою, небезпечною, перейдіть на інший бік вулиці.
2.
Якщо раптом хтось тягне вас за собою – виривайтеся, кусайтеся. І головне – кричіть. Краще кричати такі
слова: "Залишіть мене! Я вас не знаю!
Мене крадуть! Це - чужа людина! Він - не мій батько! ". Такі фрази швидше притягнуть увагу людей.
3. Ще треба пам'ятати, що небезпечними можуть бути не
тільки чоловіки, але й жінки, бабусі, молоді хлопці, дівчата.
Добре запам'ятайте закон "НЕ":
- не розмовляйте з незнайомцями;
- не сідайте в машину до незнайомців;
- не гратися дорогою зі школи додому;
- не
гуляйте з настанням темряви.
3. Безпека вдома.
Вам
подзвонили (у двері чи по телефону)
-
Добре, коли в домі є така зручна річ, як телефон. А чи вмієте ви користуватися телефоном?
-
Говорити по телефону дуже просто – це відомо кожному. Але тут є одне важливе правило: розмовляти
потрібно тільки зі знайомими. А якщо подзвонили незнайомі, треба сказати, що
батьки не можуть підійти до телефону.
Запам'ятайте
основні правила розмови по телефону з незнайомцями:
-
Не називайте адресу своєї квартири, будинку;
- Ніколи не називайте номер свого телефону;
-
Не розмовляйте з незнайомцями довго, тим більше не говоріть, що батьків немає
дома;
- Обов'язкова попросіть батьків, щоб вони
перевірили чи правильно ви
користуєтесь телефоном.
Довго телефон дзвенів, Ти
сміливість не втрачай,
В трубці бас заговорив:
Так йому відповідай:
„Ну, малюк, чи є хто
вдома? „Тато буде за хвилину,
Де батьки, тобі відомо?
Сірко гавка без упину -
В магазині, на роботі.
Величезний пес кудлатий,
На млинцях у баби Моті? З
ним не можна жартувати!”
Ти мерщій кажи мені,
Ви з сестрою вже самі?”
4. Правила поведінки, якщо вам подзвонили у
двері.
За дверима щось там
грима, Закричи: „Пожежа в домі!”
Чути шурхіт за дверима,
Подзвони по телефону,
Хтось ключі в замок
вставляє Швидше виклич допомогу -
І квартиру відчиняє.
Злодії втечуть з порога.
Не лякайся, закричи: Щоб
в біді не опинитись,
„Хто там смикає ключі?
Головне – не розгубитись!
Це бабуся, чи дідусь?
Я нікого не боюсь!”
-
А чи знаєте ви, як себе поводити, якщо вам подзвонили у двері?
Запам'ятайте
наступні правила:
-
Не можна відкривати двері, якщо дзвонить незнайома людина;
-
На всі прохання незнайомців слід відповідати: "НІ!", а ще краще зовсім не розмовляти;
-Якщо
в двері дзвонить (стукає) листоноша, монтер, електрик, міліціонер, все одно не відкривайте двері,
якщо не знаєте цих людей. Злочинці
можуть переодягнутися в будь -яку
форму;
-
Якщо незнайомець намагається силоміць відкрити ваші двері, треба подзвонити в міліцію за телефоном
102; якщо немає телефону, покликати на допомогу через вікно.
-
Як би ви вчинили, якщо б до вас постукали у двері?
-
Що потрібно робити в подібному випадку?
Я досліджую світ (інформатика)
Вчимося створювати текст у Word
Переглянь відео і попробуй створити текст.
Англійська мова
Переглянь відео та попрацюй в прописах.
Українська мова
Повторення .Іменник.
Попрацюй в зошиті за зразком.
Підкресли іменники в тексті.
Фізична культура
Спорт – невичерпне джерело життя, сили і
краси...
П׳ятниця 15.05.2020.
Українська мова
Народна оповідь"Як Оксана вербою стала"
Прочитай правильно
Вбратися, плахту, прикрасити, відображенням, стрічками, задивляючись, усміхаючись, перетворилися, торкаючись.
А чи знаєш ти, чому верба завжди біля води росте? Прочитай народну оповідь про це.
Народна творчість
ЯК ОКСАНА ВЕРБОЮ СТАЛА
Колись давно в одному селі жила вродлива дівчина Оксана. Дуже полюбляла вона вбратися у вишивану сорочку, плахту, взути на ноги червоні чобітки, надіти на шию намисто, прикрасити волосся стрічками. І так гарно вбрана ходила дівчина на річку — помилуватися своїм відображенням у її гладкому плесі. Могла годинами так сидіти, задивляючись на свою вроду та усміхаючись сама до себе.
Кликали Оксану дівчата водити хороводи, а вона лише плечима знизувала. Мати просила доньку допомогти — води із криниці принести, на городі попоратися. Та у відповідь завжди чула: «Ой, не зараз, мамо...»
Одного вечора, коли дівчина, як зазвичай, стояла на березі, з води визирнув Водяник. Побачив він красуню та й завмер, зачарований її вродою. Саме у цей час нагодилася Оксанчина матуся й покликала дівчину додому. А та у відповідь:
— Не хочу йти до хати! Немила вона мені! Я б так усе життя стояла край води, милуючись своєю вродою!
Почувши таке бажання Оксани, Водяник умить виконав його. І тут ніжки дівчини перетворилися на коріння, яке міцно трималося за берег, і вже не могла красуня зрушити з місця. Гнучкий дівочий стан став тонким вербовим стовбуром, руки перетворилися на гілля, а довге кучеряве волосся — на тонесенькі гілочки, що схилялися до самої води, торкаючись свого відображення в ній. Саме так, як мріяла Оксана.
А Водяник, плеснувши по воді хвостом, опустився, задоволений, на самісіньке дно. Тепер красуня-верба завжди буде перед його очима.
- Про що розповідається у творі?
- Чому дівчина багато часу проводила біля річки?
- Як Оксана ставилася до своєї мами? А до подружок?
- Чи може бути немилою рідна домівка?
- Чи добре весь час милуватися своєю вродою?
Плахта — жіночий одяг, схожий на спідницю. Плесо — спокійна, чиста водна гладінь.
А ти знаєш?
Верба — один із народних символів України. Наш народ вірив, що сонце п’є воду з вербових листочків, і саме тому вони такі схожі на сонячні промінці.
Математика
Підсумкова діагностична робота.
1. Математичний
диктант:
Знайти:
-
Суму чисел 30 і 15;
-
Добуток чисел 5 і 7;
-
Частку чисел 36 і 6;
-
Перший множник 6,
другий – 8. Знайти добуток;
-
Зменшуване 25,
від’ємник – 20, знайти різницю;
-
Перший доданок 55,
другий – 20. Знайти суму;
-
Різницю чисел 48 і 18;
-
Ділене 24, дільник –
6. Знайти частку.
2.
Знайти значення
виразів:
61–27:9=
54-49:7=
32:8∙ 9=
72:8:3=
3.
Розв’язати задачу:
Купили 4 пакети яблук, по 3 кг в
кожному, і 2 пакети мандаринів, по 2 кг в кожному. Скільки всього кілограмів
яблук і мандаринів купили?
4.
Порівняти вирази:
34+6
8 ∙ 5 2+2 2
∙ 2
5.
Виконати дії з іменованими числами:
2л ∙ 8= 45л :
5л=
45кг – 5кг= 21грн : 7грн=
8см ∙ 7=
20м : 5м=
6.
Знайти значення виразу а•9, якщо а=6; а=4.
7.
Накреслити квадрат зі стороною 4 см. Знайди його периметр.
Мистецтво
Тема: Наша рідна Україна, мов веснянка солов'їна
Переглянь відео
https://video.novashkola.ua/2-klas/mistectvo-2-klas/tema-24-chastina-2/
Англійська мова
Переглянь відео та попрацюй в прописах







Немає коментарів:
Дописати коментар